We staan met trots achter onze fantastische producten en we kunnen niet wachten tot je ze in uitstekende staat en zonder gedoe of frustratie in jouw handen hebt!

We willen graag enkele vragen beantwoorden die je mogelijk hebt over wat je kan verwachten, waaronder:

Bezorgen jullie naar mijn land?

Waarschijnlijk kunnen we dat — we verzenden momenteel naar de meeste landen over de hele wereld! :)

Gebruik voor bestellingen in het VK in plaats daarvan onze Britse website (www.owlandbee.co.uk).

We zouden graag overal willen leveren en we werken eraan om deze lijst met landen uit te breiden, maar als jouw land niet in de lijst staat, neem dan contact met ons op vooraleer jouw bestelling te plaatsen, zodat we kunnen kijken naar een oplossing.

Hoeveel kost het om jullie coole spullen bij mij te bezorgen?

Dat is een moeilijke vraag, en het hangt er vooral van af waar je woont, wat je koopt en hoeveel je koopt.

De beste manier om erachter te komen, is door de artikelen die je wil kopen aan jouw winkelwagentje toe te voegen, zodat we jou een prijs voor de levering kunnen geven terwijl je jouw bestelling bij het afrekenen voltooit. Je bent op dat moment niet verplicht om door te gaan met jouw bestelling, dus dit is echt de beste manier om een juiste prijs voor levering te ontdekken.

Dit is ook de beste manier om erachter te komen met welke koerier jouw pakket kan worden afgeleverd, aangezien elk land verschillende mogelijkheden heeft.

Omdat we de beste balans trachten te vinden tussen milieuvriendelijke bezorging, geweldige klantenservice en goedkope verzending, veranderen de prijzen en koeriers in de loop van de tijd.

Do you have free shipping?

Ja absoluut! :)

We bezorgen gratis in de volgende landen vanaf de volgende bestelhoeveelheid:

Land Minimum bestelhoeveelheid
België 🇧🇪 €25
Nederland 🇳🇱
Frankrijk 🇫🇷 €40
Duitsland 🇩🇪
Oostenrijk 🇦🇹
Spanje 🇪🇸
Portugal 🇵🇹
Italië 🇮🇹
Luxemburg 🇱🇺
Monaco 🇲🇨
Denemarken 🇩🇰 €60
Finland 🇫🇮
Zweden 🇸🇪
Polen 🇵🇱
Ierland 🇮🇪
Kroatië 🇭🇷
Hongarije 🇭🇺
Slowakije 🇸🇰
Slovenië 🇸🇮
Tsjechië 🇨🇿
Bulgarije 🇧🇬
Estland 🇪🇪
Letland 🇱🇻
Litouwen 🇱🇹
Roemenië 🇷🇴
het eiland Man 🇮🇲
Cyprus 🇨🇾 €85
Malta 🇲🇹
Andorra 🇦🇩
Jersey 🇯🇪
IJsland 🇮🇸
Liechtenstein 🇱🇮

Ik kan niet wachten om mijn spullen te krijgen! Wanneer ontvang ik mijn pakket?

We kunnen ook niet wachten tot je onze spullen hebt! :)

We streven ernaar om jouw bestelling binnen 2 werkdagen op te sturen, daarna is het afhankelijk van waar je woont. Terwijl je jouw bestelling plaatst, zie je een betere indicatie van hoe lang het zou moeten duren om de bestelde goederen op het door jou gekozen adres toe te laten komen.

Ik geef om de planeet - hoe milieuvriendelijk zal mijn levering zijn?

Het milieu is ook voor ons zeer belangrijk en we zijn er ons volledig van bewust dat de levering een inherente impact op het milieu heeft.

Wat we zelf doen om onze impact op het milieu te verminderen:

  • We gebruiken alleen FSC-kartonnen dozen, met pulp die gecertificeerd is om te worden gerecycleerd, duurzaam bebost of een combinatie van beide;
  • Als we iets moeten toevoegen in de doos om de producten te beschermen, gebruiken we papier in plaats van zaken zoals noppenfolie of opvulchips;
  • We gebruiken papieren tape om de dozen te verzegelen in plaats van plastic tape;
  • We gebruiken FSC-gecertificeerde verzendlabels die vrij zijn van gifstoffen zoals BPA (Bisphenol A);
  • We proberen de kleinst mogelijke doos te gebruiken voor de bestelling, zodat het koeriersbedrijf het aantal pakketten in hun bestelwagen kan maximaliseren;
  • We geven de voorkeur aan koeriersbedrijven die een milieubeleid, acties om hun impact te verbeteren of CO2-compensatieprogramma's hebben;
  • We drukken geen factuur of pakbon af om bij jouw pakje toe te voegen, tenzij deze er moet zijn (bv. voor de douane) of je deze van tevoren hebt aangevraagd;
  • We proberen pakketten voor dezelfde vervoerder te groeperen om energieverspilling te verminderen, als er niet veel pakketten zijn om te verzenden.

Het is eens mogelijk dat onze pakjes verpakt worden in een hergebruikte doos, of met noppenfolie erin, maar we garanderen dat dit komt doordat we verpakkingen die we zelf hebben ontvangen, hergebruiken. Zoals je weet, is het beter om iets opnieuw te gebruiken voordat je het recycleert!

We hopen dat ook jij de doos waarin we jouw spullen hebben verzonden, kan hergebruiken voor iets nuttigs!

Er is iets mis met mijn bestelling - wat kan ik doen?

Oh nee! We vinden het spijtig dit te horen. :(

We hebben zeer hoge kwaliteitsnormen, maar soms gaat er iets mis. We willen dit terug goed maken!

Je moet ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling op de hoogte stellen van een defect. Als we akkoord gaan, geven we jou instructies over hoe je de artikelen naar ons kunt retourneren. We zullen de artikelen verifiëren om na te gaan wat er mis is gegaan, en als we een probleem vinden, geven we jou natuurlijk een volledige terugbetaling voor de defecte artikelen. Zorg ervoor dat je de artikelen in de originele verpakking terugstuurt.

Als je een probleem hebt gevonden, neem dan direct contact met ons op zodat we een oplossing kunnen vinden!

Ik ben van gedacht veranderd - wat nu?

We weten dat je onze producten geweldig zult vinden, en ze zijn ook een geweldig cadeau! We weten echter ook dat je soms iets koopt en van gedacht verandert, en dat is ook goed!

Als je van gedacht bent veranderd, moet je ons dit binnen 14 dagen na jouw aankoop laten weten, hetzij door het retourproces te starten via "Mijn account" op deze website, of door contact met ons op te nemen.We zullen jou instructies geven voor het retourneren van jouw artikel.

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, moet je een retourautorisatienummer hebben, we moeten deze van jou ontvangen binnen 14 dagen nadat we de retourzending hebben goedgekeurd, alle artikelen moeten ongeopend en ongebruikt zijn, in dezelfde staat verkeren waarin ze waren toen we ze naar jou stuurden, en teruggestuurd worden in dezelfde doos waarin we de bestelling naar jou hebben gestuurd. Dit is belangrijk, want dit gaat om hygiëneproducten.

Je bent verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van de artikelen naar ons, inclusief eventuele extra kosten die kunnen optreden zoals douane of invoerrechten.

Zie voor meer informatie onze "Algemene voorwaarden".